آرشیو مرداد ماه 1400

اطلاعات جامع و به روز تكنولوژي و رايانه را از اين خبرنامه دريافت كنيد.

نقد و بررسي تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

) Yoga Book يوگا بوك) يكي از محصولات هيجان انگيز سال  2016 است و داراي فرم فكتوري بود كه قبلا در بازار وجود نداشت، شما مي توانيد يادداشت هاي فيزيكي خود را به فرم ديجيتال در بياوريد. اين قابليت به يادماندني جزو روياهاي دانشجويان و دانش آموزان بود و هنوز هم كه هنوز است جزو قابليت هاي قابل توجهي است كه مي توان بدان دست پيدا كرد. اما با توجه به عملكرد كندي كه اين تبلت ارائه مي دهد قيمت آن كمي بالا است و شما مي توانيد به جاي آن از Yoga Book 2 يا Google Pixel C با يك صفحه كليد بلوتوثي استفاده كنيد.

با لايو منو، منوي خود را به گوشي مشتري ببريد

امروزه با داشتن منوي ديجيتالي لايو منو ديگر نيازي به داشتن منوي كاغذي و گارسون نداريد و كافيست اين منو را در كافه و رستوران يا فروشگاه هاي خود داشته باشيد و باركد ان را در كافه و رستوران با بر روي ميز هر مشتري و در ميز اصلي و در فروشگاه بر روي قفسه ها يا ميز اصلي قرار بدهيد تا مشتريان با اسكن كردن ان منو را داخل گوشي خود داشته باشند تا ثبت سفارش را انجام دهد.

حتي در مواقعي كه داخل فرئشگاه نيستند به منوي شما و تغييرات منوي شما دسترسي دارند و ميتوانند محصولات اضافه شده و تخفيف خورده شده را با توضيحات كامل و قيمت انها داشته باشند و با ثبت سفارش و ارسال ان ديگر نيازي به حضور در مغازه نداشته باشند.