آرشیو مرداد ماه 1399

اطلاعات جامع و به روز تكنولوژي و رايانه را از اين خبرنامه دريافت كنيد.

مشخصاتي از دستگاه‌هاي جديد مايكروسافت منتشر شد

شركت مايكروسافت هميشه به‌ خاطر نوآوري‌هايش توانسته فروش بسياري را در بازار تجربه كند و جزو محبوب‌ترين برندهاي دنيا شود. همان‌طور كه مي‌دانيد اين شركت به توليد يك ‌سري از لپ‌تاپ‌ها به‌ نام سرفيس مي‌پردازد كه عموما از كيفيت و مشخصات سطح بالايي بهره مي‌برند. به ‌تازگي خبرها حاكي از آن هستند كه مايكروسافت مي‌خواهد از لپ‌تاپ‌هاي جديد خود پرده بردارد. اين دستگاه‌ها سرفيس پرو ۷ و سرفيس لپ‌تاپ ۳ نام خواهند داشت. مثل هر دستگاه ديگري، برخي از مشخصات اين كالاهاي ديجيتال نيز به بيرون درز كرده است كه در زير به آن‌ها پرداخته‌ايم.

شيائومي از RedmiBook 14 Pro رونمايي كرد

با اين‌كه شيائومي به‌عنوان برندي در بخش موبايل‌هاي هوشمند شناخته مي‌شود، اما اين شركت چيني در حوزه‌هاي مختلف مثل لپ‌تاپ نيز فعال است. امروز اين برند از لپ‌تاپ جديد خود با نام RedmiBook 14 Pro پرده برداشت كه قابليت‌هاي فراواني دارد و به‌قول شيائومي براي همه كاربران مناسب است. يكي از ويژگي‌هاي مهم اين كامپيوتر قابل‌حمل، سخت‌افزار قدرت‌مند آن است كه توسط شركت اينتل تامين شده است. البته گفته مي‌شود اين لپ‌تاپ فعلا در كشور چين عرضه خواهد شد و در ماه‌هاي آينده – به احتمال زياد تا پايان سال ۲۰۱۹ – به تمام كشورها ورود پيدا مي‌كند.

 

نرم افزار CRM

سي آر ام يك نرم افزاري است كه به آن مديريت ارتباط با مشتريان هم مي گويند.

نرم افزار سي ار ام  را مي توان در شركت ها و يا سازمان ها استفاده كرد با استفاده از اين نرم افزار ما مي توانيم تمامي اطلاعات مشترياني كه سود آوري خوبي براي شركت يا سازمان مورد نظر ما دارند در پايگاه داده اي جمع آوري كنيم و در مواردي كه به آنها نياز داريم به راحتي به انها دسترسي پيدا كنيم و استفاده كنيم.

اين نرم افزار ها نحوه ارتباط و انجام كار با مشتريان را بهبود مي بخشد زيرا مشتريان ارزشمندترين دارايي يك كسب و كار هستند كه حفظ آن ها بسيار حياتي مي باشد.

با مانيتور فوق‌العاده ايسوس آشنا شويد

ايسوس در زمينه ساخت رايانه و تبلت مهارت زيادي دارد و به‌تازگي نيز به طراحي و توليد مانيتورهاي مخصوص كارهاي حرفه‌اي و گيمينگ مي‌پردازد. اين شركت قصد دارد تا چند سال آينده رقيبان خود را مثل BenQ، سامسونگ و اپل شكست دهد. از اين رو به‌تازگي از نمايشگر جذاب و خارق‌العاده خود با نام ProArt رونمايي نموده كه به جديدترين تكنولوژي‌ها مجهز شده و از بيش‌تر رقباي خود مشخصه‌هاي بهتري دارد. در ادامه مي‌خواهيم با اين مانيتور تايواني بيش‌تر آشنا شويم.

مانيتور ايسوس ProArt يكي از مدل‌هاي بالارده و صدالبته گران‌قيمت بازار محسوب مي‌شود كه با كمك آن مي‌توانيد به ويرايش تصاوير و ويديوها بپردازيد. خوش‌بختانه اين نمايشگر از كيفيت ۴K نيز پشتيباني مي‌كند تا كوچك‌ترين ريزه‌كاري‌هاي تصاوير از قلم نيفتند. به‌طور كلي با اين مانيتور هيچ جزئياتي را از دست نخواهيد داد كه مزيتي بزرگ براي محصول تايواني به‌شمار مي‌آيد. روشنايي با واحد نيت اندازه‌گيري مي‌شود و آزمايشات حاكي از آن هستند كه مانيتور ايسوس ProArt در حدود ۱۶۰۰ نيت روشنايي دارد. اين در حالي‌ست كه بهترين نمايشگرهاي سامسونگ تنها ۱۰۰۰ نيت روشنايي دارند.

لنوو از دو Smart Tab جديد پرده برداشت

نمايشگاه IFA زمان معرفي كالاهاي ديجيتال جديد و فن‌آوري‌هاي تازه است. در اين بين لنوو نيز از محصولات جديد خود پرده بردارد كه در دسته تبلت‌ها قرار مي‌گيرند. حتي به‌زودي قرار است اين برند از دستگاه‌هاي گران‌قيمت‌تري نيز مثل لپ‌تاپ‌ها و كامپيوترهاي جديد نيز رونمايي نمايد. همچنين شايعات حاكي از آن هستند كه لنوو ممكن است كه موبايل جديدي را معرفي كند. بگذريم! تبلت‌هاي جديد برند چيني لنوو Yoga Smart Tab و لنوو Smart Tab M8 نام دارند كه نسبت به نسل قبلي ارتقاي چشم‌گيري يافته‌اند و حالا از تكنولوژي‌هاي بيش‌تري بهره مي‌گيرند. در ادامه با اين تبلت‌ها بيش‌تر آشنا خواهيم شد.