نرم افزار CRM

اطلاعات جامع و به روز تكنولوژي و رايانه را از اين خبرنامه دريافت كنيد.

نرم افزار CRM

سي آر ام يك نرم افزاري است كه به آن مديريت ارتباط با مشتريان هم مي گويند.

نرم افزار سي ار ام  را مي توان در شركت ها و يا سازمان ها استفاده كرد با استفاده از اين نرم افزار ما مي توانيم تمامي اطلاعات مشترياني كه سود آوري خوبي براي شركت يا سازمان مورد نظر ما دارند در پايگاه داده اي جمع آوري كنيم و در مواردي كه به آنها نياز داريم به راحتي به انها دسترسي پيدا كنيم و استفاده كنيم.

اين نرم افزار ها نحوه ارتباط و انجام كار با مشتريان را بهبود مي بخشد زيرا مشتريان ارزشمندترين دارايي يك كسب و كار هستند كه حفظ آن ها بسيار حياتي مي باشد.

راه حل هايي كه سي آر ام ارايه مي دهد مي تواند در بخش هاي فروش .بازاريابي و خدمات و سود آوي شما را افزايش دهد و به شما امكان مي دهد تا بر ايجاد و حفظ روابط مشتري مهم خود تمركز كنيد.اين را بدانيد بدون پشتيباني از يك سي آر ام ممكن است فرصت هاي رشد وفروش را از دست داده و در آمد خود را از دست بدهيد زيرا شما فرآيند هاي عملياتي خود به بهترين شكل پيش نمي بريد و يا آن را انجام نمي دهيد يا از بيشترين روابط مشتري يا فروش خود استفاده نمي كنيد و يا حتي ممكن است ارتباط گرفتن با مشتري را فراموش كنيد كه شما مي توانيد تصور كنيد اين تاخير شما منجر به از دست دادن مشتري در برابر رقيب شده است.

با اين نرم افزار و اطلاعات مشترياني كه داريم مي توانيم هر ارتباط و تعامل با مشتري ها را پي گيري كنيم و حساب ها و جزييات مشتريان را مديريت كنيم ولي اين را بدانيد كه اطلاعات بايد به روز رساني شوند. و اينكه مي توان با پيگيري هر تماس تلفني ايميل ارسال شده برنامه ريزي ها و پيگيري ها باعث مي شود كه فرصت هاي فروش يا رشد را ازدست دهيم.

:CRMسفارشي سازي نرم افزار

توجه داشته باشيد اين نرم افزار به گونه اي طراحي شده است كه مي تواند كمك بسيار مفيدي به سازمان كند و يكي از بهترين محصولات شركت مايكروسافت است كه براي رشد و پيشرفت سازمان و شركت شما كاربرد دارد.اول از هرچيزي بايد توجه كنيم كه سي آر ام يك نرم افزار بسيار گسترده است يعني اينكه از امكانات و گزينه هاي زيادي تشكيل شده است كه هر كدوم از اينكه مي تواند يك نقش را براي سازمان ايفا كند و اينكه آن سازمان يا شركت مربوط كه دارند از اين نرم افزار استفاده مي كنند امكان اين را دارند كه با انعطاف پذيري در شخصي سازي و پيكر بندي سيستم خود كمك به پاسخ گويي نياز هاي مشتريان كنند.

اين نرم افزار گسترده و قابل توسعه مي باشد و مي تواند با كوچيكترين تغييري در سازمان قابل كنترل و تنظيم باشد.خدماتي كه مي شود ارايه داد سفارشي سازي كردن فرم ها.نمودار ها و نماها مي باشدو پياده سازي گردش كار يا روند كاري سي آر ام شخصي سازي طرح ها...است.

مزايايي كه مي تواند براي استفاده از يك نرم افزار سي آر ام قابل سفارشي سازي داشته باشيم اين است كه داشتن نقش مهم و اساسي در طراحي يك نرم افزار قابل سفارشي سازي مي تواند در بهبود و پيشرفت كسب و كارتان مفيد باشد. عدم چشم پوشي از بعضي نياز هاي مشتريان به دليل نبودن امكانات كافي در سي آر ام است.مواردي كه براي شخصي سازي اهميت دارند حق يا امتيازات براي ايجاد تغييرات آپشن ها آن هم بر اساس نقش امنيتي و مجوز هامي باشد.درك گردش و روند كاري و آشنايي با معماري برنامه ها و يك روش ساختاري براي اجرا باشد.

خريد نرم افزار سي آر ام:

بسياري از كسب و كارها كه ميخواهند در كار خود موفق باشند و بتوانند نيازهاي مشتريان را برطرف كنند و رضايت آن ها را بدست بياورند و اينكه بتوانند هزينه هاي اضافي كه دارند را كاهش بدهند و ميزان سودهي و ميزان فروش خود را بدانندبهتر راه اين است از اين نرم افزار ارتباط با مشتريان استفاده كنيد چون اين نرم افزاري با داشتن يكپارچگي در خود و ايجاد شبكه اي استوار از مشتريان و پرسنل مي تواند به سازمان كمك بسزايي كند.

مثلا نرم افزار شركت Xشامل امكاناتي مثل بازاريابي فروش خدمات مشتريان است اگر بتواند كار خود را به درستي انجام دهد مي تواند رضايت مشتريان را بدست آورد. به اين نكته توجه كنيد وقتي كه نرم افزاري را مي خواهيد خريداري كنيد نرم افزار مربوطه بايد بتواند نيازهاي مشتريان را برطرف كند.بايد از شركتي كه خريداري مي كنيد از كارآمد بودن نرم افزار مطمين شويد.

اين را بدانيد در بعضي موارد اين نرم افزار نمي تواند نيازهايي كه يه سازمان دارد را برطرف كند كه اين دليل بر آن است كه عدم اطلاع از يك نرم افزار ارتباط با مشتريان يا همان سي آر ام متناسب با نيازهاي هر سازمان است.از كجا بايد خريداري شوند؟از شركت هايي كه تامين كننده نرم افزار سي آر ام يا نرم افزار تحت وب و...... كه هركدام خصوصيات و ويژگي هايي دارند را پيدا و خريداري كنيم.

توجه داشته باشيد كه نرم افزار سي آر ام از بخش هاي مختلفي ساخته شده است و مي توان گفت بسيار گسترده است پس براي خريد نرم افزاري كه بتواند نيازهاي سازمان شما را برطرف كند بايد اول بتوانيد نيازهاي كسب و كار سازمان خود را شناسايي كنيد شناسايي نيازها بايد كاملا روشن باشد و اينك بدانيد كه سازمان شما در كدام قسمت ها ضعف دارد و بايد برطرف شونداين كار مي تواند به شما كمك كند كه در انتخاب نرم افزار مورد نظر بيشتر دقت كنيد  و سي ار ام مناسب با نيازي كه داريد خريداري كنيد.

نرم افزار سي آر ام 365:

اين نرم افزار يكي از بهترين محصولات شركت مايكروسافت است كه براي رشد و پيشرفت سازمان و شركت شما كاربرد دارد اين نرم افزار جز نرم افزارهاي بي نظير در دنياي سي آر ام مي باشد.ديناميك سي آر ام 365 مجموعه منحصر به فرد از ابزارهاي بهره وري را در فروش.بازاريابي و خدمات به مشتريان ارايه مي دهد.مايكروسافت سي آر ام 365با قابليت گسترش و شخصي سازي از رقبا متمايز شده و به شركت ها اين امكان را مي دهد كه بدون نياز به نرم افزار ديگري به هدف خود برسند.اين نرم افزار براي شركت هاي كوچك و يا حتي شركت هاي بزرگ با بيش از 200كاربر هم كارايي دارد.

اين نرم افزار365اين كمك را مي كند كه تجارت شما سازماندهي شود.اين نرم افزار مديريت كسب و كار براي سازمان ها است كه فرآيند هاي تجاري را به صورت خودكار و ساده تر انجام مي دهد.و به شما در مديريت كسب و كار كمك مي كند.و اينكه شركت هاي تجاري را قادر مي سازد تا تجارت خود را ازجمله امور مالي .ساخت.فروش.حمل و نقل مديريت پروژه خدمات و موارد ديگر مديريت كنند.شركت ها به راحتي مي توانند با آن كار كنند و حتي بسيار تخصصي نيز براي كسب و كار خود سفارشي سازي كنند.

نرم افزار سي آر ام ديناميك365 يكپارچگي با نرم افزار Excel.Outlook…. كه مايكروسافت ارايه كرده است را فراهم مي كند.كه مي توانيد با استفاده از هوش تجاري كه به شما مي دهد از آن در جهت بهبود و رشد كسب و كار خود از ان استفاده كنيد و فعاليت هاي شركتتان را با توجه به داشبوردها و نمودار ها و گزارش هاي كخ مي گيريد انجام دهيد.و به اين نكته توجه كنيد كه مي توانيد اين نرم افزار را بر روي گوشي ها خود داشته باشيد و كسب و كارتان را از راه دور مديريت كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.